...zapraszam do mojej kuchni...

poniedziałek, 6 lipca 2015

Waniliowe (de)Serniczki z żelką z czarnej porzeczki

Ostatni sernik na zimno był tak dobry, że postanowiłam go powtórzyć, jednak tym razem z czarną porzeczką z własnego ogrodu. Z części masy serowej i czarnej porzeczki, którą zblendowałam i wymieszałam z żelatyną powstały smaczne desery. Masę serową wlałam do słoiczków i pozostawiłam je oparte pod skosem w lodówce do momentu stężenia masy. Następnie dodałam żelkę z czarnej porzeczki (słoiczki ustawiając już pionowo). Deserniki ozdobiłam bitą śmietaną, gałązkami i owocami czarnej porzeczki oraz kawałkami laski wanilii.
Podanie w słoiczkach okazuje się nie tylko bardzo ładne, ale i funkcjonalne. Taki deser można z powodzeniem zabrać ze sobą na piknik :)
Przepis na sernik tutaj:  (klik).

WANILIOWE (DE)SERNICZKI Z ŻELKĄ Z CZARNEJ PORZECZKI






1 komentarze:

Natalie pisze...

Jak ja lubię takie desery na zimno ;) Pyyycha!
http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

Prześlij komentarz